VUURWERKFESTIVAL 2014
Na het grote succes van vorig jaar, vindt de 35e editie van het Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen dit jaar wederom plaatst in twee weekenden: 15 & 16 en 22 & 23 augustus 2014.

De gemeente Den Haag heeft inmiddels een subsidie toegezegd voor de organisatie van het festival dat vorig jaar een recordaantal van 310.000 bezoekers trok. Diverse ondernemers hebben zich reeds aangemeld als partner van dit unieke zomerfestival, maar de Stichting Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen staat open voor nog meer partnerships. Dit jaar staat het Vuurwerkfestival in het teken van de 7e lustrumeditie met nog meer en mooier vuurwerk dan vorig jaar en diverse side-events voor jong en oud.

Charity Partner 2014: Make-A-Wish Nederland
Stichting Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen heeft Make-A-Wish Nederland gekozen als charity partner van de 35ste editie van het Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen. Make-A-Wish Nederland, voorheen Doe Een Wens, vervult de liefste wens van kinderen en jongeren tussen 3 en 18 jaar met een levensbedreigende ziekte. Het vervullen van een allerliefste wens heeft op ieder kind een magisch effect, maar op kinderen met een levensbedreigende ziekte in het bijzonder. Het geeft deze kinderen, die vanwege hun ziekte te vaak vooral patiënt zijn, de kracht om kind te zijn. Sinds de oprichting in 1989 beleefden al meer dan 5.239 levensbedreigend zieke kinderen hun wens. Make-A-Wish Nederland kan dit realiseren dankzij de inzet van vrijwilligers. Giften en fondswervende acties van bedrijven, clubs, scholen en sportverenigingen zijn samen met de structurele steun van donateurs en sponsoren noodzakelijk. Make-A-Wish Nederland ontvangt geen overheidsbijdrage.

Wilt u meer weten over het Internationaal VuurwerkFestival Scheveningen?

Redacteur